Twój koszyk

0.00 zł

Koszyk jest pusty

DARMOWA DOSTAWA od 150zł

Darmowa Dostawa

zamówień
powyżej 150zł

Największa Oferta w Polsce

ponad 250
produktów

Regulamin

§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Sklep internetowy Konopna-Apteka prowadzony jest przez CannaTex Michał Dymarczyk wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 364507085, nr NIP 8822124011
2. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2 DEFINICJE

1. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu Konopteka czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową
2. Przedsiębiorca - CannaTex Michał Dymarczyk, z siedzibą: ul. gen. Grota Roweckiego 14 lok. 17, 58-260 Bielawa, powiat dzierżoniowski, woj. DOLNOŚLĄSKIE wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 364507085, nr NIP 8822124011
3. Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem http://konopteka.pl/

§ 3 KONTAKT

1. Adres przedsiębiorstwa: ul. gen. Grota Roweckiego 14 lok. 17, 58-260 Bielawa, powiat dzierżoniowski, woj. DOLNOŚLĄSKIE
2. Adres poczty elektronicznej: biuro@konopteka.pl
3. Numer telefonu: 508332380
4. Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4 INFORMACJE WSTĘPNE

1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronach Sklepu.

§ 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 14 dni lub w momencie dostarczenia towaru w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
2. Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
a. przelew
b. karta płatnicza / kredytowa
c. przy odbiorze (za pobraniem)
3. Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
4. Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia.
5. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski
6. W przypadku zamówienia za pobraniem za moment fiskalizacji uznaje się moment przekazania zamówienia podmiotowi do tego uprawnionemu do jego doręczenia

§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Skutki odstąpienia od umowy:

  1. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta  płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;
  2. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
  3. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
  4. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w  każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy; Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
  • opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
  • zostało otwarte po dostarczeniu;

§ 7 REKLAMACJA i GWARANCJA

1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
4. Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
5. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.
7. W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.

§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCEŃ

1. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:

  • a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
  • b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej

§ 9 DANE OSOBOWE

1. Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.

2. Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.

3. Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca.

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

2. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.


Polityka prywatności

1. KTO JEST ADMINISTARTOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem Twoich danych osobowych jest CannaTex Michał Dymarczyk z siedzibą pod adresem ul. Grota Roweckiego 14/17, 58-260 Bielawa, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8822124011, nr REGON 364507085.
Z KIM MOŻESZ SIĘ SKONTAKTOWAĆ ABY ZAPYTAĆ O PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych możesz śmiało kierować poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail: kontakt@konopteka.pl lub listownie na adres Administratora danych.

2. JAK WESZLIŚMY W POSIADANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane osobowe zostały nam udostępnione bezpośrednio przez Ciebie w procesie zakładania konta w sklepie konopteka.pl.
Dodatkowo Twoje dane otrzymaliśmy od Operatora płatności który umożliwił Ci dokonanie płatności za zakupiony w naszym sklepie towar, bądź w drodze zapisu na nasz formularz (popup).
Jeśli logujesz się do sklepu za pomocą zewnętrznych serwisów takich jak Facebook czy Google, tj. korzystasz z zewnętrznej usługi uwierzytelniającej stosowanej przez te podmioty, przekazują nam one następujące dane o Tobie: adres e-mail, imię i nazwisko.
CZY KONIECZNE JEST PODAWANIE NAM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania zawartej z Tobą umowy, tj. w celu założenia konta w sklepie i dokonania zakupu. W celu zawarcia umowy dostępu do konta potrzebujemy Twojego adresu e-mail natomiast w celu realizacji zamówienia i dostarczenia zamówionego towaru potrzebujemy Twojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu. Jeśli nie podasz nam wyżej wskazanych danych nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy. Podanie przez Ciebie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne.

3. W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Jak już wspomnieliśmy wyżej jesteśmy uprawnieni do przetwarzania Twoich danych osobowych w celu realizacji zawartej między nami umowy lub do wykonania naszych prawnie uzasadnionych interesów, dla następujących celów:

1.    Umożliwiania Tobie korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną w tym pełnego korzystania ze sklepu;
2.    Umożliwienia Tobie zarejestrowania i zarządzania Twoim kontem w sklepie oraz umożliwienia Ci wglądu w historię Twoich zamówień;
3.    Umożliwiania dokonania zakupów w ramach sklepu;
4.    Umożliwienia dokonania płatności za zakupy u nas;
5.    Rozpatrywania Twoich reklamacji i skarg składanych przez Ciebie dotyczących usług świadczonych w sklepie;
6.    Kontaktowania się z Tobą w szczególności w celu związanym z realizacją Twoich zamówień;
7.    Rozwiązania umowy w tym zamknięciu konta;

Na postawie prawnie uzasadnionego interesu możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celach:

1.    Organizacji konkursów w których możesz wziąć udział;
2.    Prowadzenia działań marketingowych własnych usług;
3.    Windykacji należności;
4.    Prowadzenia postępowań arbitrażowych, mediacyjnych i sądowych;
5.    Kontaktowania się z Tobą w celach związanych z działaniami marketingowymi;
6.    Przechowywania danych dla celów archiwalnych oraz zapewnienia rozliczalności;
7.    Zapewnienie obsługi usług płatniczych.

Możesz wycofać swoją zgodę w każdej chwili wysyłając informację na adres e-mail kontakt@konopteka.pl lub listownie na adres administratora danych.

4. JAKIE PRZYSŁUGUJĄ CI UPRAWNIENIA WZGLĘDEM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Zapewniamy Cię, że wykonamy wszelkie przysługujące Ci uprawnienia nadane z mocy prawa: prawo dostępu do danych osobowych, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, sprostowania danych osobowych, prawo do ich przenoszenia jak również prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji – profilowaniu.
Pamiętaj, że w zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

5. CZY UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Możemy udostępnić Twoje dane osobowe podmiotom trzecim jeśli jest to niezbędne do realizacji zamówienia (wykonania płatności, dostarczenia towaru). Twoje dane osobowe możemy udostępnić jeżeli wymagają tego od nas przepisy prawa.

6. PRZEZ JAKI OKRES PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe, których przetwarzanie dokonujemy w oparciu o podatkowe i rachunkowe zobowiązani jesteśmy przechowywać przez okres 5 lat po zakończeniu roku w którym minął okres płatności podatku. Maksymalnie Twoje dane osobowe możemy przetwarzać przez 10 lat, ma to bezpośredni związek z dochodzeniem przez Ciebie roszczeń w związku z wykonaniem umowy. W celach marketingowych możemy przetwarzać Twoje dane do czasu rozwiązania wiążącej nas umowy lub do momentu w którym wniesiesz sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania.

7. CZY TWOJE DANE SĄ UŻYWANE DO AUTOMATYCZNEGO PODEJMOWANIA DECYZJI WZGLĘDEM CIEBIE? INNYMI SŁOWY CZY JESTEŚ PROFILOWANY?

Twoje dane nie posłużą nam do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym na podstawie otrzymanych od Ciebie danych osobowych nie dokonamy profilowania.

Płatności obsługuje
PayU
Zapisz się na newsletter
Dołącz do nas

© 2018 - Konopteka.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone